• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 7 دی 1398
کد مطلب : 91356
+
-

راسته تایر خودرو‌  امیرکبیر

   اگر قصد خرید و تعویض تایر فرسوده خودروی‌تان را دارید و دست‌تان به خرید لاستیک دولتی نمی‌رسد و قید خرید این تایرها به‌دلیل کیفیت و... را زده‌اید یا نیاز به لوازم جانبی انواع تایر و لاستیک دارید باید سری به راسته فروشندگان تایر در خیابان امیرکبیر تهران بزنید.
   در این راسته بازار می‌توانید انواع تایر‌های ایرانی و خارجی و لوازم جانبی آن را با قیمت و کیفیت مختلف پیدا کنید. در برخی فروشگاه‌های این راسته بازار، قیمت انواع لاستیک برای یک‌جفت(دوحلقه) و نرخ انواع رینگ و تیوب برای یک عدد به ریال درج شده است.
   برای خرید لاستیک علاوه بر قیمت، توجه به کیفیت و تاریخ انقضا عاملی مهم است. همچنین برای انتخاب نوع تایر متناسب با خودروی‌تان باید به اعداد وکدهای درج‌شده روی دیواره بیرونی که در حقیقت شناسنامه آن محسوب می‌شود، توجه کنید.
   گرچه در برخی بازارها مانند سرچشمه و بازار گندم نیز انواع تایر خودرو عرضه می‌شود اما راسته بازار لاستیک خودروی امیرکبیر از بورس‌های اصلی فروش اینگونه اقلام است و در این محل می‌توانید علاوه بر خرید انواع تایر و رینگ و لوازم جانبی آن از برخی خدمات تعویض، بالانس و چکاپ دوره‌ای برای جابه‌جا کردن تایر و پنچرگیری نیز استفاده کنید.
   گرچه خودروبازها و افراد دارای درآمد مناسب استفاده از تایرهای خارجی برای خودروی‌شان را ترجیح می‌دهند اما توجه داشته باشید که انواع لاستیک خودروهای سواری ایرانی نیز از قیمت، کیفیت و عمر خوبی برخوردارند و خرید اینگونه تایرها به‌خصوص برای خودروهای مسافرکش مناسب‌تراست.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید